Ugrás a tartalomra

"Ki itt belépsz, megismerhetsz egy új világot, amelyben a lehetőség, az igényesség és a professzionális oktatás egyesül."

Képző intézményünk 2008-ban jött létre, azzal a céllal, hogy a Szépségipar részére olyan szakembereket képezzen, akik tudásukkal és szakmai gyakorlatukkal helyt tudnak állni a szépészeti szolgáltatások területén.

Az elmúlt időszakban Kéz- és lábápoló, Műkörömépítő, valamint Kozmetikus tanfolyamokat indítottunk, így elsősorban a hölgyek számára tudtunk lehetőséget nyújtani tudásuk bővítéséhez. 2011-ben azonban bővítettük kínálatunkat, és az urak részére a gépészet területén indítunk tanfolyamokat (CNC-forgácsoló, Esztergályos stb.)

Az idei évben nem csak a képzések listáját szeretnénk bővíteni. Igyekszünk minél több helyszínen elindítani tanfolyamainkat (Szombathely, Pápa, Kapuvár), és rövid időn belül lefedni a teljes Dunántúlt.

Célunk, hogy a lehető legtöbb ember megkaphassa az esélyt önmaga fejlesztéséhez, elérhető áron, egyéni kedvezményekkel. Tanfolyamaink tematikus kialakítása során igyekeztünk a legnagyobb hangsúlyt fektetni a gyakorlatra, hogy ezzel is megkönnyítsük és elősegítsük egy sikeres szakmai karrier felépítését.

Oktatóink felsőfokú szakirányú végzettséggel, illetve sok éves gyakorlati tapasztalattal rendelkeznek mind szakmájuk, mind a felnőttképzés területén, így garantálva a tanfolyamok elméleti és gyakorlati minőségét.

Hisszük, hogy mindenkinek van esélye megvalósítani önmagát! Hisszük, hogy egy jól elsajátított szakma segítségével nyitva áll a karrier lehetősége mindenki előtt!
Hisszük, hogy hatékony segítséget tudunk nyújtani ebben.

Mi hiszünk Önben!

 

Minőségpolitika

A Vulkán Felnőttképző Kft. mindazon felnőtt korú személyt számára kínálja felnőttképzési tevékenységét, akik elkötelezettek az élethosszig tartó tanulásban, a változások elfogadásában, s ezzel összefüggésben új szakmai végzettség megszerzését célul tűzik ki maguknak.

A felnőttképzési tevékenység minősége számunkra a vevői elégedettségben, illetve az általuk elért eredményességben nyilvánul meg. Szolgáltatásaink tartalmát, folyamatainkat ennek figyelembe vételével tervezzük és működtetjük. A vevők elégedettségét valamennyi felnőttképzési tevékenységhez kapcsolódóan formális és informális eszközökkel egyaránt mérjük és értékeljük, s a kapott információkat becsatornázzuk a folyamatos fejlesztésre irányuló tevékenységeinkbe.

A vevői igények kielégítése, elégedettségük elérése érdekében minőségbiztosítási rendszert működtetünk, amely a felnőttképzési tevékenységben érintett valamennyi feladatra és közreműködőre kiterjed. Minőségbiztosítási rendszerünk egyértelműen kijelöli az egyes feladatok, illetve célok felelősét, felelősségi rendszerét.

A vevői igények megismerésében a személyes kommunikációt tekintjük elsődleges alapnak. E mellett folyamatosan nyomon követjük az iskolarendszeren kívüli szakmai képzésre vonatkozó trendeket, tartalomszabályozási, jogszabályi rendelkezéseket.

Szervezetünk elkötelezett a szakképzettséghez juttatásban. Az állam által elismert és egyéb szakmai képzéseinket elsősorban a szépségápolás, az egészséges életmód, egészségtudatos viselkedés, a kereskedelem, továbbá a műszaki szakmai területeken végezzük.

Felnőttképzési tevékenységünk alapértékei a szakmai tartalmak tekintetében a naprakészség, a szolgáltatásnyújtás tekintetében a hatékony és személyre szabott kommunikáció, a közösségi, pozitív légkör, a korrekt partneri viszony. Elkötelezettek vagyunk a tevékenységünkre vonatkozó jogszabályi követelmények teljesítésében.

A szervezeti célok és értékek képviselete mellett nyitottak vagyunk a résztvevők felnőttképzési tevékenységgel kapcsolatos igényeinek kielégítésében. Ügyfélszolgálatunk elérhetősége biztosított számukra, ahol minden esetben jelezhetik észrevételeiket, kívánságaikat.

Szervezeti céljainkat minőségcélok kitűzésével azonosítjuk. Éves rendszerességgel értékeljük tevékenységünket a szervezeti célok elérésének vizsgálatával, a minőségpolitika megvalósításának érvényesülésével. Minőségpolitikánkban foglalt elvek érvényre jutását a képzési és értékelési folyamat egészében nyomon követjük, s az éves önértékelés során nyert információk figyelembe vételével szükség szerint módosítjuk.

 

A 2022. évben elégedettségi mérésünk során, tanulóink 10-es skálán 9,17 pontra értékelték tevékenységünket, és ugyanebben az évben vizsgázóink az OKJ-s szakmai vizsgán 4,61-es átlagot értek el.

 

Szeitz Edit
ügyvezető igazgató